7 MENJAGA KECANTIKAN KECANTIKAN VINEGAR APPLE CIDER


Cuka cider epal (ACV) yang digunakan oleh ramai orang sebagai langkah pencegahan dan rawatan. Manfaat kecantikan yang mengejutkan Cuka Cider Apple, ACV kaya dengan asetik, asid sitrik dan malik serta vitamin, enzim, garam mineral dan asid amino. Sebagai agen antibakteria, antivirus, anti-radang dan antifungal ACV adalah salah satu daripada bahan tersebut, dan ia memberikan anda penyelesaian jangka panjang. bagaimana kerja ACV dan cara menggunakan ACV sebagai sebahagian daripada diet harian anda dan untuk meningkatkan kesihatan anda.
berapa banyak cuka ini boleh membantu anda dalam kehidupan seharian. Ia murah dan selamat, jadi tidak ada kemudaratan untuk menambahnya kepada rutin harian anda.

1. Ketombe.
Cuka cider epal membantu dalam memulihkan keseimbangan pH th sklap dan mempunyai ciri-ciri antikulat semula jadi untuk memerangi gatal-gatal dan membersihkan liang dan folikel tersumbat serta membantu anda menghilangkan kelemumur.

1. Mula dengan mengambil 2 sudu ACV dan air .. juga anda boleh menambah sedikit titis minyak pati
2. Sapukan penyelesaian ini pada seluruh kulit kepala dan urut selama 5 minit. Selepas 5 minit lagi Bilas rambut anda dengan air, kemudian syampu
3. Adakah rawatan ini 2 kali seminggu.

2. Topeng Masker untuk Jerawat dan Jerawat.
ACV membantu menghalang jerawat dan jerawat. ACV membunuh bakteria dan mengimbangi paras pH kulit. Ia juga menyerap minyak yang berlebihan dari kulit kita, yang merupakan punca utama jerawat
Ia mempunyai ciri antiseptik dan antibakteria yang menghalang jerawat atau jerawat dengan menjaga liang-liang kulit bebas dari bakteria, minyak dan zarah debu yang lain.

1.Mix cuka cider epal mentah dan tanah liat bentonit, tambahkan 1 madu mentah meja.

2. Gunaikan campuran ini pada kawasan kulit.

3. Biarkan selama 10 minit seterusnya dan bilas dengan air suam
Gunakan campuran ini sepanjang hari selama 2 hingga 3 kali.

3. Pemutih Gigi.
Apabila anda ingin tersenyum dengan bebas satu perkara yang berhenti adalah gigi kuning. Apabila anda minum kopi atau teh boleh menyebabkan gigi kuning. Sekarang dengan cuka ini membantu dalam menghilangkan kotoran dan membunuh bakteria di mulut anda.
Apabila anda bangun pada waktu pagi Sebelum menyikat gigi anda.

1.Sediakan campuran dengan 1 bahagian ACV dan 3 bahagian air.

2.Gargle dengan cuka sari apel pada waktu pagi.

4. Bilas rambut.
Cuka cider epal membantu memulihkan paras pH semulajadi kulit kepala.
Asid asetik hadir dalam ACV menguatkan batang rambut, menjadikan rambut lembut dan berkilat.

1. Untuk campuran ini bilas 1/3 cawan ACV dan 3 hingga 4 cawan air.
2. Selepas syampu biasa tuangkan penyelesaian ini ke rambut dan urut anda selama beberapa minit.
3. Bilas dengan air. Lakukan ini sekali seminggu untuk hasil terbaik.

5. Deodorant semula jadi.
Peluh bawah bawah adalah detoksifikasi semulajadi. Kami menggunakan deodoran komersial adalah antiperspirant yang membantu anda dalam bau dan menghilangkan peluh. Oleh kerana peluh adalah salah satu cara detoksifikasi semulajadi badan anda, ACV menyerap dan meneutralkan bau. Hanya sapu sedikit ACV di underarm anda. Bau cuka menghilang apabila ia mengering.

6. Selulit.
Cuka cider epal mempunyai astringen kuat yang membantu dalam Mengurangkan Penampilan Selulit dan sebagai ciri-ciri kulit yang akan membantu menghilangkan selulit, Beberapa komponen dalam bantuan ACV membersihkan toksin dan pengekalan air di sekitar paha dan perut untuk mengurangkan penampilan selulit.

1.Mix 1 bahagian zaitun atau minyak kelapa dengan 3 bahagian ACV.
2. Letakkannya pada kulit yang terjejas dan urut dengan perlahan selama 15 minit. Ulangi dua kali sehari.

7.Weight Rugi.
Cuka Cider Apple menggalakkan penurunan berat badan dengan mempercepat metabolisme. Hanya mengambil 16 auns air dan tambah dua sudu cuka ini. Hanya menyahut sepanjang hari untuk membantu menggalakkan penurunan berat badan.

Comments

Popular posts from this blog

7 Remedi Semulajadi Untuk Menghapuskan Tempat Gelap

7 Perkara Yang Membantu Anda Menurunkan Berat Cepat Secara Naturally

7 Remedi Semulajadi untuk Ulser